Fredagen den 8 Januari.

Gooooodmorgon!
Nu är jag klarvaken, har tagit medecinen (ADHD-medecin) och fått lite mat i mig. Prima liv idag. Känner riktigt hur glädjen lever rövare inne i mig. Så jävla härligt att få må bra!

Vad ska ni göra idag? Jag och älsklingen ska åka hem till mig och kolla igenom mina garderober så jag vet inte mer vad jag ska inhandla imorgon. Vet som mest att det blir trosor, bh'ar och någon jacka. Sen ska jag se om jag hittar ett gäng snygga tröjor och kanske ett par jeans. Hittade även ett par skitsnygga skor inne på H&M.
Ska be älsklingen fotta lite imorgon så ni får se. :)

Vi hörs senare.
Puss! /n.


Kommentarer
Postat av: m

Du skulle behöva ändra bland kodmallen på din blogg så att inte arkiv och kategorier hamnar under alla inlägg (Y)

2010-01-08 @ 14:05:15
Postat av: Anonym

Hej sötnos! =) Besök gärna vår tvilling-blogg:

www.nattievikkie.blogg.se och lämna gärna en liten kommentar efter dig <3

Puss på dig / -Born to be twins? -Of course!

Förresten jätte fin blogg!

2010-01-08 @ 14:14:03
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag lovar dig att hjälpa dig med din blogg design. om du hjälper mig. du bloggar på dessies.se



skriv detta;



Rebeccablond.se är fake den riktiga är Jessiib.blogg.se ( som fejkar) varför? för att norpa åt sig godsaker själv. och lurenbedrägeri.

Dettta ger böter. "beccablond.se, är RUBY GRACE" kolla google många som fejkar henne. Den riktiga som har fejkat ebonyelin, knownic, fannylol och nu beccablond är Jessiib.blogg.se



Personnummer: 19891005-4066

Namn: Jessica Pernilla Madeleine Holmberg Borg

Gatuadress: Östergatan 36 B 1tr

Postnr och ort: 231 45 Trelleborg

Kommun: Trelleborg

Län: Skåne län



( btw maila mej om vad du vill ha fixar designen)

2010-01-08 @ 20:13:02
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's VACKRASTE!* Tårarna kmr bara rinna.. </3 http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-vackraste.html#comment

2010-01-09 @ 00:14:42
Postat av: E M M A - den blonda♥

sv: Tack, vad snällt! =)

kram

2010-01-14 @ 19:35:31
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: Lina

jag tycker att skidor är jätte tråkigt.

2010-01-14 @ 21:35:17
URL: http://buslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0